
Segons l’últim estudi realitzat per la Societat Espanyola d’Oncologia Mèdica (SEOM), en 2017 es van estimar 228.482 casos de càncer a Espanya i s’estima que per 2035 hi haurà 315.413 nous casos de càncer. En altres paraules, 1 de cada 8 dones, sofrirà càncer de mama al llarg de la seva vida. Per això és fonamental conscienciar a les dones sobre la importància de conèixer les diferents tècniques per detectar-ho a temps, poder prevenir-ho i canviar el pronòstic de la malaltia.
Com cada any i amb la finalitat de donar suport a totes aquelles dones que pateixen o han patit càncer de mama, el proper 19 d’octubre LaBarra Sant Cugat, LaBarra Westside i LaBarra Midtown, se sumen a la lluita contra el càncer de mama.
Durant el mateix divendres 19 d’octubre, tant els locals de LaBarra com els propis treballadors es vestiran de rosa i oferiran a cada dona, una ampolla rosa Solan de Cabras com a forma de solidarització per ajudar i aportar el nostre gra de sorra a la campanya #gotasdesolidaridad.
Són moltes les empreses que cada vegada aposten per llançar estratègies de solidarització per lluitar contra el Càncer de mama a través de productes o accions socials.
És el cas de la marca de roba Ralph Lauren, que va llançar Pink Pony, una línia de roba casual de la qual es donava el 25% dels beneficis a la AECC d’Espanya o la firma de joies Pandora, recaptant fons per la lluita contra el Càncer de mama per destinar-los a la Fundació de Sandra Ibarra. Tous, Superga, El Corte Inglés i un àmpli ventall de marques Internacionals més, se sumen aquest any a la lluita contra el Càncer.
![]() |
![]() |
![]() |
Perquè junts vencerem el càncer de mama!